سلام من ۱۳هفتمه ایا به پشت نخوابم دیگه

۷ پاسخ

فعلامشکلی نیست ازهفته ۲۰به پهلوبخواب
اماازالان خودتوعادت بده ب پهلوخوابیدن

نه از ۱۸ و ۲۰ به بعد به پشت نباید بخوابی

ن نحواب دیگه ب پهلو بخواب

من میخوابم درطول روز🥲

به پهلو بخوابی خیلی بهتره عزیزم

الان بچه جا زياد داره فعلا راحت باش
ولي باز سعي كن بيشتر به پهلو بخوابي كه عادت كني واسه ٢ ماه ديگه سختت نشه

بخاب من میخابم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mamymohamad مامان mamymohamad ۸ ماهگی
مامان پسرقوی مامان پسرقوی روزهای ابتدایی تولد