اوایل بارداریته باید استراحت مطلق باشی تا قشنگ جا بگیره. از لکه بینی همنترس
منم مثل شمام تو سونو هماتوم نداشتم لکه بینی خیلی کم داشتم شبی یه دونه شیاف داد دکتر بهم الان دلدردم هنوز هست ولی لکه بینی قطع شده
من هماتوم دارم اوایل لکه بینی اما بعدش شدت گرفت درحد پریود خونشم شفاف اما حالت مویرگم داخلش بود
آره منم دقیقا همین حالتو داشتم تا حالا دوبار
دکتر بهم شیاف پروژسترون نوشت
عزیزم قهوه ای هستش
واینکه استراحت مطلق داشته باش و تا جایی ک میتونی آب جوشیده ولرم بخور،چای سعی کن نخوری
من هماتوم دارم اما لکه بینی اینا نه. دکتر گفت شیاف بزار که اونم نمیزارم بدم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.