نه چون بچه تا ۱۲ ماهگی نمیتونه سدیم رو دفع کنه و کلیه ها رو ملتهب میکنه و ممکنه کلیه از کار بیوفته حالا بعضیا میریزن و قبول ندارن کارشون اشتباهه اون دیگه بحثش جداس
نه اصلا
من هیچوقت عذاهای بچم نمک شکر ادویه این چیزا نزدم ، حتی رب هم مضره تا یکسالگی نمیزنم ، تازه تازه دارم گوجه میزنم ، چون از اول بی طعم دادم کاملا خوش غذا شده و همه چی و میخوره ، ولی بچه ای که از اول طعم دار بخوره خیلی زود بدغذا میشه و فقط طعم های قوی و میخوره
نمک صورتی ی ذره میریزم البته از وقتی وارد ۱۱ ماه شده قبلش اصلا چون وقتی نمک میزنم غذاشو کامل میخوره
روزی ۵ گرم نمک مجازه
نمیریزم
اخه بچه ای ک ققط شیر میخورد چ میدونه غذای بی نمک چیه
من میریزم چون نمیخوره تازع با نمک زدنم بزور میخوره
من نمیریزم ، دکترش گفته نمک و شکر و ادویه ممنوعه ، تازه همون آبلیمو هم که دوستمون گفتن ، دکتر دختر من گفته ممنوعه یعنی کلا مرکبات نباید بدم
من گاهی میریزم معمولا نه
من بعضی وقتا در حد سه چهارتا دونه میریزم
من گاهی میریزم ولی همیشه نه
من میریزم
من ن ولی دیشب یه نوک ناخن ریختم چون مریضه خواستم غذاشو بخوره
تا یکسالگی فقط زردچوبه اونم درحد خیلی کم مجاز هست
ی کم آبلیمو یا آب نارنج بریز که طعم بگیره نمک نزن ضرر داره زیر یکسال .
زوده برای کلیه هاش
اصلا نمیریزم
من میریزم یه سر قاشق کمممم.
نمی ریزم چون میگن برا کلیه خوب نیس می ترسم بریزم
من خیلی کم میریزم تو غذاش
چرا هم بگید چه میریزید چ نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.