۱۱ پاسخ

کی گفته لب مرزی خیلی بیسواد بوده

صبحانه چی خوردید؟؟

اصلا لب مرز نیستی

عزیزم لب مرز نیستی که نرماله

من ۸۹ ۹۰ بودم‌نگفتن لب مرزم
وا

آب زیاد بخور ولع شیرینی کم میکنه منم اینجوریم دیابتم دارم بیشتر از کم آبی بدنه ولع شیرینی

منم دقیقا همین بودم نگفتم لب مرزه ک ....

کجاش لب مرزه؟😐

خوبه ک

نه قندت خوبه نگران نباش بخور ولی کم

ازمایش گلولز دادی ؟؟؟؟
یا ازمایش معمولی قند ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری