از صبحونه بدم اومده نخورمم حالم بد میشه ضعف میکنم

۷ پاسخ

چوب شور بخور

با خرما شروع کن اول صبحا. عالیه

من که ویار هیچی ندارم صبحا کلا از گشنگی تهوع دارم

من همچنان عاشق صبحانم
اصلا به دلم موند از چیزی بدم بیاد
ویارم سخته هاا

من از اول بچگیم اهل صبحونه نبودم الانم به زور چون حالم بد میشه نخورم

هرچی میلت میکشه بخور میوه چایی فرقی نداره

هر چی که دوست داری بخور
اول یه تیکه نون خشک یا بيسکوئيت شور بخور

سوال های مرتبط