هیچی نمیتونم بخورم 😓🥲

۳ پاسخ

قرص زنجبیل و تهوع بگیر دیمیترین بهتر میشی بعدش اشتهات وا میشه

منم من توووو ای خدا یعنی میشه دلم جوجه کوبیده اصلا برنج خالی هم قبوله بخواد

بیا دوروز پیش من باش جوری اشتهات باز میشه که سنگ هم میخوری

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری