هیچی نمیتونم بخورم😭

۶ پاسخ

ای خاهر هنوز زوده بزار برسی هفته من ن سرپا وایمیسی ن غذا میخوری همشم حالت تهوع و استفراغ

من می خورم بعدش همرو بالا میارم 🫠

طبیعیه من یک کیلو نیم کم کردم دکترم گفت شب قبل خواب یک قاشق دیفین هیدرامین ساده بخور صبحا تهوع کم میشه الان خداروشکر دو رو روز خیلی بهترم یکم تونستم تو این دو روز چیز بخورم

تو تنها نیستی منم اشتهام صفره

من باز😭😭😭😭😭نمیتونم واستم کارامو‌برسم حداقل
بس ضعیف شدم هیچی نخوردم😭😭😭😭😭

معمولا تواین تایم دکتر سرم و قرص میده بعدشم اجیل و موز تهوع رو کنترل میکنه راحت تر میخوری غذا

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم وتو دلی💕 مامان دخترم وتو دلی💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان په پوله مامان په پوله هفته یازدهم بارداری