ای خاهر هنوز زوده بزار برسی هفته من ن سرپا وایمیسی ن غذا میخوری همشم حالت تهوع و استفراغ
من می خورم بعدش همرو بالا میارم 🫠
طبیعیه من یک کیلو نیم کم کردم دکترم گفت شب قبل خواب یک قاشق دیفین هیدرامین ساده بخور صبحا تهوع کم میشه الان خداروشکر دو رو روز خیلی بهترم یکم تونستم تو این دو روز چیز بخورم
تو تنها نیستی منم اشتهام صفره
من باز😭😭😭😭😭نمیتونم واستم کاراموبرسم حداقل
بس ضعیف شدم هیچی نخوردم😭😭😭😭😭
معمولا تواین تایم دکتر سرم و قرص میده بعدشم اجیل و موز تهوع رو کنترل میکنه راحت تر میخوری غذا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.