من همیشه از اینا میخورم 🥺اصلا ادم ازش زده نمیشه
منم فالوده یخی دوست دارم همسرم همیشه میگه توکم خرجی همین بستنی ارزونها میخوری میگم من دوست دارم ازهمینهامهم چیزی هست دوست داری حالاارزون باشه یاگرون 🤣
اخ منم عاشق اینام
واسه دل خودت بخور عزیز ولی واسه وزن دهی خواستی خامه ای بخور هرچند شما از 28 هفته باید به فکر باشی الان زود نوش جونت
وای منم عاشق بستنیم🥺🥺🥺🥺
منم ازین خیلی دوست دارم میخورم
واییی دلم خاست
مواظب قندش باش
اخه اینا قندش زیاده خیلی مراقب باش مامانی
منمممممم
بستنی لواشکی ام امتحان کن میری بهشت😭😭
حداقل شیری یا کلسیم دار بخور یه تقویت بشی این فقط یخ ازون یکی ها بخور ک وزن بگیره جنین
وای منم یخی انبه ای خریدم پاشم برم بخورم باز دلم خاست😂
و من
جالب اینجاس من قبلا دوست نداشتم ازینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.