واسه سرماخوردگی چی بخورم

۲ پاسخ

دکتر‌بمن فقط ویتامین سی داد!شلغمم میخورم خودم پرتقال هم همینطور!دارو ولی هیچی نداد وگفت نخوری بهتره

اگه سرماخوردگیت زیاده دارو بخور.. استامینوفن ۳۲۵... اموکسی سیلین ۵۰۰... دیفن هیدرامین ساده بدون کامپاند

سوال های مرتبط

مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری