علائم کولیک و رفلاکس چیههه ؟؟؟

۳ پاسخ

پسرمن رفلاکس داره موقع شیرخوردن همش خس خس میکنه انگاری خلط داره بعد شیر اگ زمین بزارمش بالا میاره

کولیک یعنی دل درد
بچه خیلی گریه میکنه آرام و قرار نداره زور میزنه خودشو چنگ میزنه میپیچه اینا اوایل هست ها بعد کم کم خوب میشه نوزاد
الان برا شما فکر نکنم کولیک باش اگر بود از ده روزگی تا بیست روزگی خودشو نشون میداد
رفلاکس هم شیر و بیشتر بالا میاره

کولیک ب خدش میپیچه زور میزنه قرمز میشه باد داره

رفلاکس استفراغ جهشی گریه زیاد وزن نگرفتن...

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۶ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی