پسرمن رفلاکس داره موقع شیرخوردن همش خس خس میکنه انگاری خلط داره بعد شیر اگ زمین بزارمش بالا میاره
کولیک یعنی دل درد
بچه خیلی گریه میکنه آرام و قرار نداره زور میزنه خودشو چنگ میزنه میپیچه اینا اوایل هست ها بعد کم کم خوب میشه نوزاد
الان برا شما فکر نکنم کولیک باش اگر بود از ده روزگی تا بیست روزگی خودشو نشون میداد
رفلاکس هم شیر و بیشتر بالا میاره
کولیک ب خدش میپیچه زور میزنه قرمز میشه باد داره
رفلاکس استفراغ جهشی گریه زیاد وزن نگرفتن...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.