چرا هر چی میخورم باز ضعف دااارم🥲

۸ پاسخ

الهی 😅خب طبیعیه هورمونات دارن تغییر میکنن یه نفر بهت اضافه شده 😍باید انرژیت بالا بره خب

وااای منم اینجوریم الان یکی دو روزه یه کوچولو بهتر شده ولی خب همش ضعف دارم هر چی میخورم انگار نه انگار

عادیه منو تو هم هفته ایم من دائم ال گشنه ام کم مونده خودمو بخوره این بچه😂

منم اینجوری بودم
جوری ک نصف شب از ضعف دو بار بیدار میشدم غذا میخوردم
یکی دو هفته بگذره درست میشی

طبیعیه ولی برای کنترلش ۵ یا ۶ وعده غذای کم بخور. البته من یه ۱۵ وعده ای میخورم. چون سوزش معده امونم نمیده.

منم منم اخ چقدر بده😂

طبیعیه
منم تا ۸ هفته هی ضعف داشتم
بعدش تهوع نذاشت چیزی بخورم🫠

منم انگار هیولا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ویکم بارداری