خوب بنده خدا چیزی نگفته که گفته سر سالتون خالی کنید از الان به فکر خونه باشید
شاید به کس دیگه قول داده
نگفته خداتومن رو کرایه میکشم گه این طوری میگید
از این زاویه نگاه کنید
یک طرفه به قاضی نرید
خیلی کارتون زشته که اینجوری گفتین و کار اینا زشت تر که بنده خدا قضاوت کردن فهش لعنت دادن اومدیم جنگ چند سال طول کشید خوب اون بنده خدا خونش باید بیخیال شه؟
صاحب خونس اختیار مالش داره برعکس خوب گفته ۴۰روز اصلا برای خونه پیدا کردن کمم هس
بنظرم همسرتون خیلی بد حرف زده
اونم حالا میتونه بخاطر حرف همسرتون بگه سر ۴۰ روز بگه باید وسایلات خالی کنی چه تو خیابون چه هرجا دیگ
شاید جنگ مثل سری قبل چندسال طول بکشه تا کی میشه همه چی متوقف بشه بلاخره باید به هر سختی هست زندگی و ادامه داد
واقعا الان وقت گفتن این حرف نیست، ماها خودمونم به همدیگه رحم نمیکنیم، آخه کی الان جابجا میشه اصلا خونه پیدا نمیشه
بگید انشالله اوضاع درست شد بلند میشیم خونه خالی پیدا نمیشه که!
من نمیقهمم چرا توهر شرایطی یسریا هستن بیان دفاع کنن از همه چیز وهمه کس!
ببین بنده خدا احتمالا خونه رو لازم داره از قبل بهتون اطلاع داده ۴٠ روزم زود نیس برای اطلاع دادن اونم تو تهران.. اعصاب خودتم خرد نکن.. همه تو همین شرایطیم شاید جنگ به سالم برسه زندگی ادامه داره..
عزیزم معمولا یکی دو ماه زودتر به مستاجر میگن که دنبال خونه جدید باش یا مثلاً فلان قدر میذارم روش تا تمدید کنم
اگر دیر هم خبر بده که مستاجر میگه آخه تو این وضعیت جنگی دیر خبر دادی که چی
درسته شرایط جنگیه ولی همه باید هم رو درک کنند
شاید اونم میخواد خونش رو بفروشه مهاجرت کنه یا تبدیل کنه
عزیزم خب شاید فروخته یا پسرش میخاد بیاد بشینه چه خوب ک زودتر بهتون گفته میزاشت دیقه آخر خب عذاب بود
لطفاً پست آخرم رو ببینید
انشالله که زودتر صاحبخونه بشی تا گیر همچین آدمایی نیفتی...وقتی که درک وشعورندارن...دنیامون شده پراز آدمای بی انصاف
همسایه ماهم یه میوه فروش بود صاحب مغازه گفت خالی کن پسرم میخوادباز کنه الان ۳ماهه خالیه خبر مرگش اونم درد به در کرده هنوز نتونسته مغازه گیر بیارع
خاک برسر بیشعورش خیلی بی وجدانه
بعضیارو انگار درک و شعور ندارن، میگفتین تا ۳۰ فروردین ببین زنده موندی.
حالا شهر ما یه پویش راه انداختن بعضی صاحب خونه و صاحب مغازه ها کرایه ۱ یا ۲ ماه رو بخشیدن به مستاجر. بعضیا چند دهنه مغازه یا چند باب خونه داشتن باز برا همه مستاجراشونو بخشیدن.
یعنی ماهی تقریبا ۱۰۰ ۱۵۰ میلیون رو بیخیال شدن به خاطر این شرایط
حق نداره تو این اوضاع بگه خالی کنین میتونین شکایت کنین
باید زود تموم کنن جنگ هم نکشه گرسنگی وبیکاری مردمو میکشه
متاسفانه ازین ادما زیادن
چقدر ناراحت شدم چرا خودمون به همدیگه رحم نمیکنیم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.