همین ندونستنش ینی آرامش
پیگیرش نشو😬😁
ندونی بهتره😂
و منی ک تا فهمیدم باردارم درگیر سرویکس و سرکلاژ واستراحت و ..شدم
تو بنده خوب خدایی😁
همون بهتر ک نمیدونی پیگیر نشو😅
منم نمیدونم چیه یعنی خیلی این سرویکس مهمه
همون بهتر ک نمیدونی ارامش بیشتری داری
تازه هفته ات بالاس چیز مهم نکران کننده ای برات نیست وگرنه دکترت میگفت بهت
چرا همه میگن بهتر کهنمیدونی 😐 استرس گرفتم
خداروشکر که نمیدونی
بین رحم و واژن یه مرزی هست به اون میگن سرویکس یا دهانه رحم اگه طولش توی بارداری باید بین ۳۰ تا ۴۵ باشه
منم نمیدونستم انقدر گفت به دکتر گفتم طول سرویکس من چند چرا هیچی نمیگن گفت چون خوبه بهت میگم همه چیت درست ۴۳ هم هست طولش
بهتر ک نمیدونی 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.