همه راهی رفتیم هیچ فقط تحمل کن
زغال اخته هم بد نیس.البت من خشکش رو خوردم.زیادم خوردم.ولی رنگش رو انگشت میمونه نمیدونم رنگش رو بچه اثر بزاره یا نه🥲
من دمیترون میخورم روزی یکی
یا قرص زینتوما یا b6عالیه .
مصرفb6
زنجبیل بخور
میگن لیمو بو کنی بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.