ببخشید برای حالت تهوع چیکار کنم

۷ پاسخ

همه راهی رفتیم هیچ فقط تحمل کن

زغال اخته هم بد نیس.البت من خشکش رو خوردم.زیادم خوردم.ولی رنگش رو انگشت میمونه نمیدونم رنگش رو بچه اثر بزاره یا نه🥲

من دمیترون میخورم روزی یکی

یا قرص زینتوما یا b6عالیه .

مصرفb6

زنجبیل بخور

میگن لیمو بو کنی بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتا نوش مامان آرتا نوش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم  👼🏻🫀 مامان دخترم 👼🏻🫀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری