اونایی ک بچهاشون از فروردین ب دنیا میان
🔴مادران نوزادانی که از اول فروردین ۱۴۰۵ متولد میشوند کارت امید میگیرند
🔹معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت رفاه: کارت امید مادر از ابتدای سال جدید (از اول فروردین ۱۴۰۵) به تمام مادران ایرانی که فرزند خود را در ایران به دنیا می آورند و شناسنامه ایرانی دارند اعطا میشود.
🔹در این طرح، به ازای هر کودک، ماهانه اعتباری به مبلغ ۲ میلیون تومان تا پایان ۲ سالگی کودک در بستر کالابرگ الکترونیکی به حساب متصل به کدملی مادران مشمول، برای خرید سبد غذایی رایگان، پوشک و شیرخشک اختصاص می یابد.
✅کانال اخبار 20:20👇
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
ابجی ها میای داخل گپم روبیکا
@delana1237
به همه میدن
بله همه مادرها
همه مادرا؟
زحمتشون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.