خانما سرویکس هم ۳۱ هس سرکلاژ میکنن بنظرتون؟؟؟
خیلی حالم بده

۸ پاسخ

سرکلاژ خیلی خوبه من خودم سرکلاژم

اگر تا ان تی بیاد پایین سرکلاژ میکنه
اگر ثابت بمونه نه

سرکلاژ ترس نداره که یه راه درمانه، خدای نکرده بهتر از اینه یه اتفاق بدی بیوفته.

عزیزم برا انتی می‌ره بالا تر ،نترس از الان

نه بابا من از اول تا آخر بارداری قبلی ۳۱ بودم

شما هفته ۷ طول سرویکس مگه میگن الان ؟مگه تو سونو آنتی مشخص نمیشه؟

از هفته ۱۳ تا ۱۹ سرکلاژ میکنن

راستش منم نمیدونم سرویکس چند باشه سرکلاژ میکنن ولی دکترم بهم گفت باید ۱۳ هفته سرکلاژ شم

نه عزیزم خواهر من طول سرویکسش تو ۲۰هفته ۲۶بود فک کنم هیچیش نشد سرکلاژ هم نکردن فقط استرس موند براش،الان نینیش۳ماهه به دنیا اومده سالم و سلامت🥹

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گوجه سبز ☘️ مامان گوجه سبز ☘️ هفته سی‌وهشتم بارداری