۶ پاسخ

زایمان دومم خیلی بهتربود

من دیروز زایمان کردم دومی رو
فک میکنم نسبت ب بچه اولم این یکی راحتتر بود

زایمان دوم عالی بود بدون درد رفتم با آمپول فشار سریک ساعت زایمان کردم

زایمان دومم بعددوازده سال بودخیلی راحتتراززایمان اول بود

خداکنه اسونتر باشه

فرقی نداشت🥴

سوال های مرتبط