چرا الکی حرف از خودتون در میارید
گفته به تمام مادرانی که ۴۰۵ به بعد بچه دنیا بیارن تا۲سال بشه بچه میدن
405به بعد
کاش به ماها هم بدن😂
بابا مگه ما آدم نیستیم 🥲😂
به خود مادرمیدن یاسرپرست؟
گفته به تمام مادران ایرانی که بچه زیر دو سال دارند
فکر میکنم ربطی به اینکه بچه باید 1405 به دنیا بیاد نداره
فکر میکنم برای بچه های زیر دوسال
این طرح شامل کسایی میشه که بچه زیر دوسال دارن ربطی هم نداره بچت 1405بدنیا بیاد یا نه اگر بچه زیر دوسال داشته باشی بهت تعلق میگیره
تف تو شانس اح
به مادرانی که بچه زیر دو سال دارن
سوال منم هس
۴۰۵ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.