برا بچهایی ک از فروردین ۴۰۵به دنیا میان میدن به برا بچهای ما نیس
درخاست دادم لینک گروه هم توروبیکا دادم
برای کسایی که ۴۰۵به دنیا میان
طرحش از ۴۰۵ شروع میشه ، وگرنه به همه میدن
خداکنه براهمه بدن ن فقط واسه1405 ایا😕
خداکنه برا همه باشه همین پول پوشکشون بشه🥴
ینی پول نقد هس یاکالامیتونی بگیری فقد؟
فکنم به ۱۴۰۵ ها
اره برا منم اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.