۹ پاسخ

برا بچهایی ک از فروردین ۴۰۵به دنیا میان میدن به برا بچهای ما نیس

درخاست دادم لینک گروه هم توروبیکا دادم

برای کسایی که ۴۰۵به دنیا میان

تصویر

طرحش از ۴۰۵ شروع میشه ، وگرنه به همه میدن

خداکنه براهمه بدن ن فقط واسه1405 ایا😕

خداکنه برا همه باشه همین پول پوشکشون بشه🥴

ینی پول نقد هس یاکالامیتونی بگیری فقد؟

فکنم به ۱۴۰۵ ها

اره برا منم اومده

سوال های مرتبط