من کیدسی میدم راضیم
مولتی اویفر هست موزیه طعمش اهنم داره نیازی نیست اهن جدا بدی اگه اینو دادی
باید آ د بدی چاره ای نداری
ا د هم بدون اسانس عین آبه مارک کامویت عالیه دخترم میخوره
قطره ی بهداشت رو دادی؟ از من طعمشو خیلی دوست داره پسرمم همینطور کلا بچه ای رو ندیدم دور و برم مولتی بهداشتو دوست نداشته باشه
قبلا بهش یوروویتال میدادم الان پیدا نمیکنم
آویفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.