۶ پاسخ

من کیدسی میدم راضیم

مولتی اویفر هست موزیه طعمش اهنم داره نیازی نیست اهن جدا بدی اگه اینو دادی

باید آ د بدی چاره ای نداری
ا د هم بدون اسانس عین آبه مارک کامویت عالیه دخترم میخوره

قطره ی بهداشت رو دادی؟ از من طعمشو خیلی دوست داره پسرمم همینطور کلا بچه ای رو ندیدم دور و برم مولتی بهداشتو دوست نداشته باشه

قبلا بهش یوروویتال میدادم الان پیدا نمیکنم

آویفر

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی