۵ پاسخ

حواست باشه اگه دیابت داری اینو نخوری ها قندش بالاس

بهتره با دستور پزشکت مصرف کنی، اتفاقا منم گفتم لیدی میل بخورم گفت نه اونا خوب نیس و شاید قندتو ببره بالا و تاثیرش برات کم باشه چیز دیگه ای برام نوشت

از بیست و هشت هفته شروع کن که جنین فقط وزن میگیره
روزی دوبار ،روش نوشته طریقه مصرف

دکتر به من گفت روزی دوبار با آب بخورم

قبلا روزی دوبار الان روزی یه بار

سوال های مرتبط