۸ پاسخ

یا شیرموز بخوری هم خیلی خوبه بستنی هم بریز باخلال بادام و‌پسته اینا

من پودر میل میخورم طعمش وانیلی هست
یه قاشق میریزم توی یه لیوان شیر
با دوتاخرما میخورمش
هرروز یه لیوان میخورم

من با آب ولرم میخورم با شیر اصلا خوشم نیومد،شماهم ازالان زوده بخوری

ببخش عزیزم این پودر برا چیه؟

زوده واست

فکر کنم الان یکم برات زود باشه دکترت گفت

من با اب جوش یا شیر میخورم یکی قبل صبحانه یکی بد شام

دکترت دادع؟

سوال های مرتبط