پرتقال اسیدیه
من نمیدونستم دو روز پشت هم آب پرتقال خوردم بمیرم بچم به خودش میپیچید مثل مار
من روزى دوتا ميخورم
شيرمو زياد ميكنه
دكتر تو ميوه ها اينارو گفت نخورم ( كيوى و آناناس و نارنگى )
نفاخ فک کنم آخه یبار دکتر به من گفته بود نخورم بخاطر کولیک
اتفاقا خیلی شیر افزاست ..من وقتی پرتقال میخورم سینه هام بشدت ورم میکنن و شیر دارن
خوبه گلم
فقط اگ سردیت گرفته چون سرده طبعش ی چیز گرم هم بخور کنارش
من که به مقدار کم همچی میخورم
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.