پرتقال توی شیر دهی خوب نیست؟

۷ پاسخ

پرتقال اسیدیه
من نمی‌دونستم دو روز پشت هم آب پرتقال خوردم بمیرم بچم به خودش می‌پیچید مثل مار

من روزى دوتا ميخورم
شيرمو زياد ميكنه
دكتر تو ميوه ها اينارو گفت نخورم ( كيوى و آناناس و نارنگى )

نفاخ فک کنم آخه یبار دکتر به من گفته بود نخورم بخاطر کولیک

اتفاقا خیلی شیر افزاست ..من وقتی پرتقال میخورم سینه هام بشدت ورم میکنن و شیر دارن

خوبه گلم
فقط اگ سردیت گرفته چون سرده طبعش ی چیز گرم هم بخور کنارش

من که به مقدار کم همچی میخورم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل🌸 مامان دوتا گل🌸 ۵ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی