روز موعدت بزن یا صبر کن تاخیر بخوری عجله نکن
قشنگا دوس داشتید بیاید منم داستان ازدواجم و گذاشتم بنظر خودم که ارزش خوندن و داشته باشه❤️❤️
بذار تاخیر بخوری عزیزم بعد بزن ک ان شاءالله یه مثبت خوشگل ببینی.من امروز دو روز مونده زدم منفی شد
من سر پسرم سه روز کار داشت زدم یه هاله کمرنگ افتاد
صبرکن روز موعد بزن
انشالله مثبت
جنسیت واست مهم؟
بزن عزیزم ولی اگه منفی شد ناامید نشو چون هنوز وقت داری 😍
انشاالله ی مثبت تپل ببینی 💖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.