۹ پاسخ

واااااا اوتیسم تو دوسالگی تشخیص قطعی میدن نه تو ۶ماهگی

از الان فک نکن

مهم ترین اینه تمرکز و توجه شون پایینه

خواهرزادم اوتیسم خفیفه ، تو این سن معلوم نمیکنه ، وقتی بزرگتر میشن اسباب بازی ها رو قطاری میچینن، از صداهای بلند مثل جارو برقی ، سشوار، ماشین موزر وحشت دارن، اکثرا قدرت تکلم ندارن ، یه کاریو مدام تکرار میکنن، هیجان زده میشن دستاشونو مثل بال بال زدن تکون میدن... چی تو بچت دیدی که شک افتاده تو دلت؟

تکاملش از هم سنیاش عقب تره
لبخند اجتماعی نداره
به صحبت کردن باهاش واکنش نشون نمیده
دیر حرف میزنه
به ادما توجه نمبکنه

ارتباط چشمی اصلا نگیره ، اسمش واکنش اصلا نده

یه چیز بگیری جلوش دست دراز نمیکنه بگیره

دست پا نمیزنه

ب اسمش واکنش نشون نمیده رفتارش از سنش کمتره

سوال های مرتبط

مامان آلبالو جان مامان آلبالو جان ۷ ماهگی
مامان سایمان کوچولو مامان سایمان کوچولو ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱ سالگی
مامان آوینا جان❤️ مامان آوینا جان❤️ ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی