قرینه چشمش بسته هست گوشه چشمش رو ماساژ بده دختر منم اینجوری هست پسرمم بود اینجوری فقط باید ماساژ بدی دکتر نبر الکی درمان نداره فقط ماساژ به مرور زمان خوب میشه
به خاطر مجرای اشکشون هست باید بادست ماساژ بدید امکان دارد قی هم بکنه
سوراخ چشمش تو این سن معمولا بسته هس
با انگشت گوشه داخلی چشمش رو ماساژ بدین
اره سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.