خانوما ترشی خوبه برای هفته من ؟

۳ پاسخ

والا من ۱ ماه بودم فهمیدم بار دارم از همون موقعه تا الان دارم ترشی و قارا خیلی ترش میخورم

زیاد اره

نه اصلانخور

سوال های مرتبط

مامان samin مامان samin هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹🫀 مامان نینی کوچولو🥹🫀 هفته نهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی