من اثاث کشی دارم 😐😐😐😐
کار خونه هم میکنم ماه رمضونه بیشتر وقتم تو آشپز خونه میگذره ولی وقت پیدا میکنم دراز میکشم
من تا يك هفته پيش كاراي خونه انجام ميدادم
سركارم ميرفتم
ولي ماه هفتم ديگه استراحت كاملم
من حال جسمیم خوبه ولی روحی افسرده بخاطر همین همش میرم اناق بخابم
من فعلا دراز کشم چون هماتوم داشتم البته لکه بینیم قطع شده ولی خو فعلا دراز کشم چون تهوع شدید دارم کاری نمیتونم بکنم
کار خونخ رو انجام میدم وسطاش استراخت میکنم لازم نیست تو بارداری همش درازکش باشی
دراز میکشم فعلا کار خونه هم فقط شام درست میکنم
از صبح تا ۱۱ شب میشینم سرکار
خونه هستم بیشتر سرپا هستم
در طول شب هم سه چهارساعت دراز میکشم
کارامو که انجام میدم بعد دیگه کاری ندارم که
اکثرا دراز میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.