خانما من. سرم. گیج میره. سردرد دارم. بی حالم نشانه چی هست میشه بگین؟

۳ پاسخ

فشارت افتاده

من چند روز پیش نذری داشتیم سرگرم اون شدم نتونستم غذا درست و حسابی بخورم سر درد و سرگیجه گرفته بودم شام خوردم یکم خوابیدم خوب شدم شماهم بهتره یه چیز قندی بخورین یکم استراحت کنین اگه خوب نشدین برین بیمارستان یه چکاپی بشین خیالتون راحت بشه

کمخونی

سوال های مرتبط