از صب تعوع شدید دارم چیکار کنم؟

۶ پاسخ

منم فک میکردم تو این هفته ها علائم کم میشه اما بدتر شدم

منم دارم امروز خیلی شدید بود کی خوب میشه یعنی

بنام خدا تحمل

منم دارم شدیداً نمیشه کاریش کرد😣
راستی تاپیک منو یه نگاه بندازید خانما نظر بدید لطفا

شکر خدا😉😫😅

منم دارم
بخدا هلاک شدم
تمومم نمیشه
امروز رفتم دکتر دارو داد

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی