من فقط هفته ای یدونه سرم میزنم
سه روز خوبم
مابقی میمیرم دیگه از تهوع
منم اینجوری ام دکترم گفت ب ۶ بخو خبه برا حالت تهوع و واقعا بهتر کرد ولی باز هم جواب آنچنانی نمیده سیروم هم تزریق کردم ولی حالت تهوع دارم
وای دمیترون یبوست شدیددد میاره حواست باشه از صدتا تهوع بدتره
دکتر من ی قرص زنجبیلی داده عالیهههه
نه یدونه بزنی سه روز کافیه
منم تهوع دارم عضلانی میزنم همونجا درست میشم
وقتی شکمت خالیه بخور تاثیرش بیشتره
آمپول دمیترون معجزه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.