تعوع دارم روزی ی دونه دمیترونم خوبم نمیکنه

۸ پاسخ

من فقط هفته ای یدونه سرم میزنم
سه روز خوبم
مابقی میمیرم دیگه از تهوع

منم اینجوری ام دکترم گفت ب ۶ بخو خبه برا حالت تهوع و واقعا بهتر کرد ولی باز هم جواب آنچنانی نمیده سیروم هم تزریق کردم ولی حالت تهوع دارم

وای دمیترون یبوست شدیددد میاره حواست باشه از صدتا تهوع بدتره

دکتر من ی قرص زنجبیلی داده عالیهههه

نه یدونه بزنی سه روز کافیه

منم تهوع دارم عضلانی میزنم همونجا درست میشم

وقتی شکمت خالیه بخور تاثیرش بیشتره

آمپول دمیترون معجزه میکنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی ✨️🍓 مامان توت فرنگی ✨️🍓 هفته ششم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری