پوشک نوزاد رفلاکس

تصویر
۱۲ پاسخ

من مادربزرگم میگفت داروی نظافت از این پودرای سنتی اگر بزنی صاف صاف میشه بعد یکی دوبار زدن

بخاطر نحوه نشستن و ساییدگی، وازلین بزن ی مدت جوراب بپوش و رو زمین نشین به مرور نرم میشه

کرم ترک دکتر ژیلا بزن بعد دوهفته کامل خوب میشه برو حموم بیا با رنده پا بکش بهش و کرم بزن بجز حموم روزی دوبار دیگه هم بزن

مال منم همین جوری مرطوب کنند میزنم

باید لایه بردار شوگراسکراپ بزنی. مارک جابون خوبه. بذار ده دقیقه بمونه بعد بشور. هفته ای یکی دوبارنهایت

شاید تیروئید داری
من وقتی تیروئید داشتم پام این طوری شده بود

منم دارم و شدیدا رو مخمه راه درمانش چیه

نرم لیزر

واقعامرسی

دقیقا منم همینطورم در صورتی که به شدتم ادم حساسیم و لوسیون میزنم و وازلین و اینا اما خوب نمیشه

برو پدیکور، و سعی کن زمین نشینی اصلا، فقط بخاطر ساییدگی روی زمینه، من از وقتی بچه ها اومدن از بس رو زمین نشستم دوباره اینجوری شد، تازه چند سال بود خوب شده بود.

برو پدیکور پا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان کمندم🐣🎀 مامان کمندم🐣🎀 ۱ سالگی