یک بسته صفر میگن چند روز اول استفاده میشه مارک مای بیبی
اولش بچه اسهاليع مدفوعش ببخشيد گفتم
دو بسته صفر بگيري استفاده ميشه
البته اول يكي بگير شايد بچه درشت باشه يه بسته هم استفادش نميشه سايز يك بايد بزني
ولي برا بيمارستان هم سايز يك ببر هم صفر
ماي بيبي صفر دو بسته
مولفيكس سايز يك
۱ گرفتم برا پسرم
من ۱
برای بیمارستان سایز صفر
همه گفتن یه بسته صفر استفاده میشه فقط، منم فقط یه بسته خریدم و یک دوتا بسته خریدم
مولفیکس ۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.