سلام خانوما یه سوال پوشک بچه رو از سایز صفر گرفتید یا ۱ ؟!

۸ پاسخ

یک بسته صفر میگن چند روز اول استفاده میشه مارک مای بیبی

اولش بچه اسهاليع مدفوعش ببخشيد گفتم
دو بسته صفر بگيري استفاده ميشه
البته اول يكي بگير شايد بچه درشت باشه يه بسته هم استفادش نميشه سايز يك بايد بزني
ولي برا بيمارستان هم سايز يك ببر هم صفر

ماي بيبي صفر دو بسته
مولفيكس سايز يك

۱ گرفتم برا پسرم

من ۱

برای بیمارستان سایز صفر

همه گفتن یه بسته صفر استفاده میشه فقط، منم فقط یه بسته خریدم و یک دوتا بسته خریدم

مولفیکس ۱

سوال های مرتبط

مامان قند عسل👶🩵 مامان قند عسل👶🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان گل دخترام مامان مامان گل دخترام ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری