۱۳ پاسخ

تو تمام غذاهاش کره بزن.صبحا هم خامه بده

هیچی بهترین کار اینه که بی خیال وزن بشی اصلا به وزن فکر نکنی
بعد ببین چقدر اضافه میکنه 👌

خوبه دیگه مگه بچه چاق خوبه. من پسرم اصلا دوست ندارم چاق بشه

لاغر نیستا متناسبه

اسمش چه قشنگه❤️

عالیه ماشاالله

اگه این عکس خودشه که گذاشتی ..ماشالله بهش باشه خوبه ..

چند کیلوعه مگ؟

ژله و بستنی و روی نون تست خامه و شکلات صبخانه بزن

گلم چرا میخوای جاقش کنی؟وزنش عالی ک مادرا ایرانی با همین‌کارا معده بچه رو کش میدن بعد بچه دچار چاقی میشن بزرگ‌ ک‌ میشن بعد میرن عمل اسلیو و رژیم فلان بچع وزنش خوبه اخه چاق یشع ک‌چی چاقی اصلا خوب نیس

قد‌ و وزنش چقده عزیزم

مغزیجات داخل ماستش بریز داخل اب میوه اش حلیم بده سوپی که اب قلم ریختی بده بهش

پسر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان سیدشاهان یاشار مامان سیدشاهان یاشار ۳ سالگی