۱۷ پاسخ

وای میدونم چی میگی تاپیک اخرمو بخون 🥲

برا خودم زرد آلو خشک و لواشکش عالی بوووود
زردآلو خیس کن هم آبشون هم خودشو ناشتا بده بهش
خامه قنادی هم خوبه

پودر پیدرولاکس بده دکتر باسه پسرم گفت بدم …گفت یک روز بده شکمش کار کرد و عادی بود فرداش نده اه فرداشم عادی کار کرد نده ولی اگه کار نکرد یا سفت یا پشگلی بود بده گفت باید انقدر بازی کنم تا روده هاش درست شه …کره و روغن زینون و انجیر و الو هم‌گفت بدمش

برای دختر من بهترررین روش مویزه پیشنهاد می کنم حتتتما امتحان کنی ان شاالله که صد در صد آب رو آتیش براش

کره روغن زیتون میوه رسیده آلو پخته
سیب آب زیاد بده روغن زیتون تو همه غذاهاش بریز کره ارده

میوه و سبزیجات زیاد بهش بده

رو غذاش روغن زیتون بریز.. لواشک خیلی خوبه آلو بخارا بهش بده.کیک و بيسکوئيت و لبنیات فعلا نده.پشتشو چرب کن با وازلین مخصوص کودک یا روغن زیتون که زخم نشه

هویچ ابپز کن بهش بده کیوی توت فرنگی

شیاف گلیسیرین بزار واسش

پودر پیدرولاکس و حتما رو غذاش روغن زیتون بریز

سبزیجات ، لواشک ، آلو تو غذا بریز ، قیصی، آب ولرم ، کره بریز تو غذاش
قطره بی بی کر، قطره دیمیتکون

خاکشیر

روغن زیتون

عناب دم کن بانبات یاعسل شیرین کن بهش بده
کره بهش بده

فقط پودر پیدرولاکس
شربتش فایده نداره ها پودرش خوبه

ببین دختر من از بچگی یبوست داره دارو هم یه دوره خوبش میکرد دوباره برمیگشت

من ی مدت با اب ولرم سرصبح با شکم خالی درمان میکنم وقتی نخوره دوباره سفت میشه

کره رو غذا. روغن زیتون رو غذا. اب مایعات

سوال های مرتبط