۷ پاسخ

بنظرم چشماش ضعیفه

منم بچه بودم همش درگیر همین سردرد بودم ام ار ای و سیتی اسکنم رفتم کلا هیچی نبود دکترم گف یا بخاطر سرما ک میزاره ب سرته یا خواب زیاد ک من چون بعد از ظهر چند ساعت میخابیدم سردرد شدید میگرفتم جوری ک حالت تهوع بم دست میداد

ببرش دكتر مغز و اعصاب بهتر كه سيتي بده يا ام اراي
من از بچگيم خودم ميكشتمممممم
ميگفتم سرم درد ميكنه مامانم اوايل پشت گوش مينداخت ميگفت از گوشيه بعدش بردم نزديك ده تا دكتر رفتم
تا بالاخره يكيش گفت شبه ميگرن داري
مثل ميگرن اصلي اذيت كننده نيس

دختر من الان ۱۶ سالش از حدود کلاس اولی می گفت سرم درد میکنه اون موقع بردم دکتر تشخیص نداد تا دیگه حدود ۴ سال پیش گفت سرم درد میکنه بردم مغز واعصاب گفت میگرن داره ام آر ای هم دادد

گوشی ازش بگیر فردا ببین باز درد میکنه

مطمئنی سرشه؟دندونش نیست بزنه به سرش ؟یا گوشش؟

با گوشی زیاد کار میکنه؟ شاید از چشمشه

سوال های مرتبط