تازه زایمان کردی خیلی میره پایین نگران نباش
اوووووو هنوز زوده بابا.
حالا حالاها منتظر باش.
از منم موند
من چی بگم بعد یک سالو خورده ای🥲
ن تا دو ماه زمان نیازه
عزیزم تا دو سه ماه بعد از زایمان خیلی کم میره چون عضلات شل شدن
میره کم کم نگران نباش منم هنوز هست
شکم منم همش مونده
امروز رفتم شکم بند گرفتم میگن خوبه
تا ده روزگی ک انگار میخوای بزایی انقد بزرگه بعد اب میشه نترس
تازه سه روزه زایمان کردی عزیزم خودشو جمع میکنه بعد ده روز اگه تونستی شکم بند طبی بزن اروم خیلی تاثیر داره
منم دارم کم کم افسردگی میگیرم دوست دارم یروزه بشه شکم قبل
اگه طبیعی هستی ببند تا ده روزگی بچه هیچی نمیمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.