۱۱ پاسخ

منم مهمونی میرم انگار دارم میرم بمیرم
هیچیییییش بم خوش نمیگذزه

اره بخدا خیلی سخته ولی بازم شکرش که صدای بچه میپیچه تو خونمون میخاد بعضی وقتا اصلا کار نکنی به نظر من بعدا هم تا بچت خوابید بخواب که خستگی ات در بشه من خونه مادرم زندگی میکنم چقدرمهمون داره همیشه همه کارا خودم میکنم ینی میمیرم از خستگی

خیلی خیلی خیلی سخته و تمام و کمال خودتو فراموش میکنی برای همینه که هر کسی نباید بچه بیاره چون حداقل برای دو سال اول همه ۱۰۰ت میشه بچه

اخ گفتی یعنی داغونم دلم ارامش میخاد 😭😭 مخصوصا بعد دومی همش کمردرد پادرد دندونام همه خراب شدن

اخ بخدااگ ی لحظه بخوابن اصلاجام نمیگیره ایقدکرم کرم میکنم تایکیشوبیدارکنم

واقعا همین طوره....اعصاب نمونده واسم
خداروشکرمیکنماااا هیچ وقت ناشکر نیستم
ولی پدرم دراومده تموم موهام داره سفید میشه

عزیزم فقد بعضی موقع ها که حال حوصله نداری برات بیشتر سخت میشه وگرنه بچه بهترین نعمت روی زمینه خداقوت بده بهت کسی رو نداری یه چند ساعتی برات نگهداره استراحت کنی

بخدا منممممم

عزیزم همه مادرا خسته میشن اما خدا برامون قشنگ زندگیامون رقم بزنه خستگی کمتر شه

منم نفرت دارم

دقیقا منم همینم

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی