۴ پاسخ

حلیم گندم و گوشت گوسفندی بخور. سمنو بخور صبونه ها چیزای مقوی بخور وزنش میاد بالا

من وزنش کمه سنو داپلر انجام دادم که خون رسانیش چک بشه که خوب بود دکتر برام لیدی میل و قرص امگا۳ نوشت فعلا دارم استفاده میکنم بهم گفت غذا خوردنت و بیشتر کن اما من روز به روز اشتهام کورتر میشه

من 34هفته تازه سونو دادم گفتن2343گرمه و خودم حس میکنم کمه
نمیدونم چکار کنم

چند بود وزنش؟

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۷ ماهگی