برای افزایش وزن جنین چیا مصرف کردین؟

۴ پاسخ

من شیر و بستنی گردو بادام
وزنشم خوبه 36 هفته 2700 بود

سویق بخ‌ور ۴مغز روغن حیوانی

سرمام
ترومام
بستنی
اش دندونی و اش رشته
غذاهایی ک فقط گوشت و مرغ داره میخورم
صبحونه ها انواع نیمرو و املت و تخم مرغ با خرما
سالاد ماکارونی
سیب زمینی سرخ شده البته تو سرخکن بدون روغن
قشنگم جواب میده ولی از ۶۴ شدم ۷۷ کیلو

کباب ،دلستر،بستنی ،بادام

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی