سلام خانوم ها دال عدس خوبه

۴ پاسخ

برا من توی این هفته پیام مشاور راجع به دالعدس بود که سرشار از اهن هست و خیلی خوبه،فقط سیر زیاد نداشته باشه و بیشتر از ۲ بار در هفته نباشه عزیزم

عالیه بخور، فقط ادویه های گرم دارچین و زنجبیل داخلش نریز

من خیلی بدم میاد از دال عدس🥺
ولی کلا حبوبات عالین مخصوصا برا وزن گیری

عدس برای وزن گیری خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هاکان خان مامان هاکان خان ۶ ماهگی
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وششم بارداری