برا من توی این هفته پیام مشاور راجع به دالعدس بود که سرشار از اهن هست و خیلی خوبه،فقط سیر زیاد نداشته باشه و بیشتر از ۲ بار در هفته نباشه عزیزم
عالیه بخور، فقط ادویه های گرم دارچین و زنجبیل داخلش نریز
من خیلی بدم میاد از دال عدس🥺
ولی کلا حبوبات عالین مخصوصا برا وزن گیری
عدس برای وزن گیری خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.