دیگه تموم شدیم واقعا😭😭
اره از دیشب تا حالا همش میزنع پنج صبح افتضاح بود دیگ
نمیدونم چرا تمومنمیکنن اخه
کرجم صدای جنگنده میاد ولی فعلا نزده
اره دارن میزنن از صبح
وای یدونه زدن مردیم
امروز راه پیمایی هست واقعا میزنن
چرا تهران از دیشب ول نمیکنه
خدایا بسه
بازم؟؟؟؟
صبح دوبار جوری زدن خونه میلرزید
صدای جنگنده میاد😭😭😭
همین الانم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.