۱۲ پاسخ

دیگه تموم شدیم واقعا😭😭

اره از دیشب تا حالا همش میزنع پنج صبح افتضاح بود دیگ

نمیدونم چرا تموم‌نمیکنن اخه

کرجم صدای جنگنده میاد ولی فعلا نزده

اره دارن میزنن از صبح

وای یدونه زدن مردیم

امروز راه پیمایی هست واقعا میزنن

چرا تهران از دیشب ول نمیکنه
خدایا بسه

بازم؟؟؟؟

صبح دوبار جوری زدن خونه میلرزید

صدای جنگنده میاد😭😭😭

همین الانم؟

سوال های مرتبط

مامان بهار 🌸💞 مامان بهار 🌸💞 ۳ سالگی
مامان کارن.کوروش مامان کارن.کوروش ۲ سالگی