۸ پاسخ

منم خیییلی🤦🏻‍♀️
ولی واقعا کنترل ام از دست میدم خیلی بی اعصاب شدم😩

قرص نخور عادت میکنی بهش
رو خودت کارکن صبرت زیاد بشه کنترل کن خودتو که زیاد داد نزنی

ای وای منم همینم... 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ما ها خابمون کبهم ریختهاس و حتی تو خابم ی جورایی نگرانیم،بدن تو حالت آماده باشه، همش خسته ایم...
بخاطر همین هرمون استرس و خشم هی تو بدن ترشح میشه
ولی روزی نیم ساعت ورزش و 10 دیقه مدیتیشن و نفس عمیق خیلی کمک کننده اس

هیچ قرصی نداره فقط میگن موقع عصبانیت باید یه نفس عمیق‌بکشی‌چندثانیه مکث‌کنی

منم اینجورم ولی همش به خودم میگم این غیر من کسیو نداره من نقطه امنش خودمو هی اروم میکنم

من خیلی عصبانی میشم ولی همش دادنمیزنم تاوقتی صبرم لبریزبشه اون موقعه دیگ دادمیزنم سعی کن خودتوکنترل کنی اب بخورسرتوگرم کن

وای من خیلی داد میزنم سرپسر بزرگم 5سالشه
بشدت فضولی و شیطونی،میکنه و منم خیلی کم میارم واقعا

منم 🫴🏻🫴🏻

سوال های مرتبط