۷ پاسخ

من شیرینی
دختر شد

منم سر پسرم دقیقا همین بودم

من سر هم پسرم هم دخترم ویارم یکی بود تنها تفاوت این بود سر دخترم خیلی بالا می اوردم و تهوع داشتم سر پسرم کمتر

بارداری

من موقع هر سه تاشون حال و هوام فرق داشت هر سه تا پسر شد

من که شیرینی دوس داشتم دخمل شد

دخترخالم ترشي ميخورد پسر بود من شيريني پسر
ربطي نداره به ويار

سوال های مرتبط