۲ پاسخ

یه قاشق غذا خوری آرد برنج با یه لیوان آب قاطی کن کم کم قاطی کن گوله گوله نشه بزار روی حرارت ملایم بیست دیقه بعد ک غلیظ شد بردار اگ یبوست داره آخرش کره هم بزن

سه چهارم لیوان آب یا شیر با نصف کمتر آردبرنج باشعله متوسط هم بزن قبل سفت شدن بردار

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی