۵ پاسخ

عالی😂😂

😂😂😂مثل من همش میگم کی بستری بشم بعدش میرم ان س تی بدم وصعیتش رو چک کنم با دوتا معاینه سریع میخام فرار کنم

چقدر منی تو 😂

منم بچه سومه سردوتای قبلی اصلا استرس نداشتم سر این استرسی شدم

اره دقیقا منکه بچه دومم ترس دارم😅

سوال های مرتبط