والا دخترمن رفلاکس داشت بردم دکتر
گفت تا چهارماهگی سعی میکنم دارو ندم بااصول تغذیه درست درمان بشه اگ نشد اونوخ دارو که بهم گفت چطور شیر بدم تند ندم خوب سیرش کنم دوساعت یه بار نهایت ۱ساعت ونیم ی بار شیر بدم شکر خدا خوب شد
انشالله خوش قدم باشه پسرکوچلوت عزیزم میگم وقتی به دنیا اومد وزنش چه قدر بود؟
عکس قطره هایی که داده میفرستی ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.