۵ پاسخ

من یک و نود و هشت صدم بود

من ۳۷رفتم ۲/۵بود

من تو ۳۵ سالگی ۵ بودم الان تو چهل سالگی ۳/۵

من۳۴ سالمه ولی ازمایش ندادم عزیزم
ب دکتر گفتم لازمه گف نه وقتی فولی داری

ذخیره تخمدان یعنی چی‌
یعنی بری تخمک رو فریز کنی ؟

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری