۱۸ هفتگی چون ۱۳ یه احتمال بت میدن
۱۶ و ۱۸ هفته قطعی اوکیه
ننننن ب ان تی اعتمادی نیست ۱۴ ۱۵ ۱۶ اگ بری برای جنسیت بگیر اگ نمیری بمون همون ۱۸ هفته من جنسیت صدرصد میدونم ولی نتونستم بگیرم بخاطر شرایطم گفتم یکی دو هفته دیگ شاید بگیرم
۱۸ بهتره
۱۸ هفتگی خیلیا بوده ک سونو کردن و جنسیت عوض شده بوده
چون الان احتمالیه
۱۳احتمال میدن بنظرم ۱۸دیگ دقیق تا اونموقع صبر کن
ولی خیلی سخته ادم هی روزشماری میکنه 😍
نه عزیزم حتما ۱۸ هفته
من برا دخترم همون آنومالی گرفتم که جواب مطمئن داد
صبر کن چون احتمالات اکثرا اشتباهه
نه عزیزم تا انومالی صبر کن چون احتمال تغییرش هست
تا ۱۶ هفته حداقل صبر کن چون خطا زیاد هست
۱۸هفتگی بهتر و دقیق تره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.