منم افتضاح میریزه موهام فکر کنم بخاطر استرس و بهم ریختگی هورمونیه..من هایرویت میخورم اما همچنان ریزش مو دارم
اول حتماً آزمایش بده،من هم ریزش شدید داشتم قصد داشتم مکمل فیتو بخرم اما با مشورت پزشکم اول آزمایش دادم،دکتر گفت اگه آزمایشت مشکل داشته باشه هر قرصی مثل فیتو پریورین هیچ تاثیری نداره فقط پولتو دور انداختی،من آزمایش دادم مشکل کم خونی داشتم که با قرص آهن ایرانی حل شد،با یه هزینه خیلی کم
عزیزم اگر شرایطش رو داری حتما دکتر پوست ومو برید بررسی بشه ولی من خودم ی مدت قرص زینک پلاس فایو میخوردم خییلی تاثیر داشت
الان بخاطر چندماه کاشت ابرو داشتم قرص زینک دوز ۱۵ میخورم وامپول بیوتین وامپول بپانتین ترکیب میکنم میزنم وقرص هیرونیک میخورم واقعا تاثیر داشته
اینارو که میگم هرکسی که ریزش داله میتونه استفاده کنه
ال دراگ استور سرچ کن اولین سایت واردش بشو... توضیحاتو بخون... رضایتش خیلی زیاد بوده... اما ریزش مو بخاطر کمبود آهن یا حرارت کبدم میتونه باشه...ببین قیمت داروخونه این مارک چنده
آزمایش بده ببین چیه من ویتامین دی کم بود میخورم خوب شدم
فیتو👌
پریورین ، فکر کنم هر ۱۲۰ دونه اش ۴ تومنه
هیرویت دوتا ورق ۲ تومن
جفتشم خوبه
گزینه اقتصادی ترشونم یونی زینکه
اوضاع اروم شد یه ازمایش چکاب بدین ویتامین و اهن اینا رو چک کن
پریورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.